Учні знаходяться в центрі навчання, активно залучаються до
процесу оцінювання та з інструментами і матеріалами електронної бібліотеки.
Оцінювання здійснюється в залежності від внеску кожного учня .
За допомогою матеріалів цього модуля я усвідомила головні
ідеї оцінювання:
- Оцінювання має відбуватися постійно
протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях
знань та навичок;
- Оцінювання, що будується навколо
навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної
теми, так і на навичках 21 століття;
- Форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями;
- Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання.
Немає коментарів:
Дописати коментар