середу, 22 серпня 2012 р.

Рефлексія 8.


Учні знаходяться в центрі навчання, активно залучаються до процесу оцінювання та з інструментами і матеріалами електронної бібліотеки. Оцінювання здійснюється в залежності від внеску кожного учня .


За допомогою матеріалів цього модуля я усвідомила головні ідеї оцінювання:

  • Оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;
  • Оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;
  • Форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями;
  • Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання.


Немає коментарів:

Дописати коментар